Shaza Creative Enterprise

"Potretkan Mimpi Yang Terindah..."
Your Partner in Photography, Wedding Planner, Web Design and IT Services

Pregnancy Outdoor Session - Pn Adiza Azizan

Pada 31 Jan '09 juga, sesi fotografi "Pregnancy Outdoor" telah berlansung juga di Bukit Ekspo, UPM. Puan Adiza Azizan telah berusaha menghadirkan diri ke lokasi setelah selesai menghadiri majlis perkahwinan sahabat beliau di Cheras. Kesungguhan dan dedikasi Puan Adiza untuk sampai di lokasi tepat pada masanya amatlah dihargai, terutama dengan jadual kami yang padat untuk sesi outdoor pasangan En Badran sebelum itu.

Ibu yang sedang sarat membawa kandungan pada minggu ke 30 ini cukup selesa dengan lokasi yang kami cadangkan. Ini terbukti bila Puan Adiza sendiri yang mencadangkan pelbagai post dan subjek utk fotonya... Semoga Puan Adiza selamat melahirkan cahaya mata sulungnya pada April 2009, Insyaallah..



Sekian

©Shaza Photography

8 comments:

waahhhh....saya sunggoh terkesima..walaupun keadaan saya seperti mak buyong..tapi ternyata maseh boleh kelihatan menawan(cewah) disebabkan teknik2 jurugambar yang sunggoh kreatif dan profesional..cant wait to see the whole pics..thanks again to both of u...after this, i will book you after delivery...majlis berendoi pulak..ur da best..i lap u bebeh..

 

Buat Puan Adiza, semoga selamat bersalin dan dikurniakan baby yg sihat dan chomel..hehehe..

 

ermmm..sila email harga pakej2 please...me wanna promote to my brother's wedding this coming march pulak..nak tgk pakej majlis berendoi brapa $$..jangan lupa ya..heheh..thanks again

 

no probs, nt check dkt emel yer...

 

wah gambar saye pun ade? hehehe.
cantik2. bila akan dpt gambar lain lagi??? nnti nak tau harge pakej utk tunang eh. adik nak tunang la..

 

ok, fadh..nt check dkt emel eh...gambar2 yg lain tu ada..sabaq sat na...nt sy pas dkt adiza, bole la fadh tgk semua gambar.. :-)

 

Alahai Encik Nuli, remote trigger dgn flash cap ayam blom beli lg lerrr...

 

Flickr