Shaza Creative Enterprise

"Potretkan Mimpi Yang Terindah..."
Your Partner in Photography, Wedding Planner, Web Design and IT Services

Potretkan Mimpi Yang Terindah - Zila & Zarul

Masa Tahun Baru Cina yang lepas, aku dapat job ni dari Ilham Catering and Canopy. Kiranya tugas aku untuk shoot and burn ajelah. So, job ni juga salah satu portfolio aku. Semua editing & proses sehingga album siap dilakukan oleh mereka. Editing kt bawah ni, aku hentam je...hehehehhe...

Lokasi: Taman Nyalas Permai, Nyalas, Melaka
Tarikh: 13 & 14 Februari 2010
Foto & Suntingan: Zalina



Gambar masa majlis berlangsung pun ada tapi aku kemalasan nak mengedit... Hujung minggu ni nak rileks, sebelum bermula jadual amek gambar 3 hari berturut-turut kat Melaka ni... Ok guys, enjoy your weekend!!

"Ya Allah, aku berlindung kepadaMu dari rasa sedih dan gelisah. Aku juga berlindung kepadaMu dari sikap pengecut dan bakhil serta dari cengkaman hutang dan penindasan orang".

0 comments:

Flickr